Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Αξίζει ?

Αξίζει να ζεις για ένα όνειρο ? Η τα όνειρα πάνε και έρχονται ?Ίσως ρε παιδί μου να είναι όπως τα όνειρα που βλέπεις συχνά πυκνά στο όνειρο σου και είναι ίδια?αλλά αυτά τα όνειρα συνήθως είναι εφιάλτες ..
Όπως και να έχει ίσως τελικά μάγκα μου τα όνειρα να πάνε και να έρχονται.Και το σήμερα είναι το αύριο για το οποίο ανησυχούσες χθες..
Ίσως τελικά το πιο υγιές για τον οργανισμό σου να είναι να ζεις ΜΟΝΟ το σήμερα..μόνο 24ώρες σαν να μην τις έχεις ξαναζήσει..δεν έχω γνωρίσει κάποιο άτομο που να το κάνει αυτό..Ίσως αν γνώριζα ποτέ, να με βοηθούσε να το εφαρμόσω και εγώ..και τότε να έδιωχνα τους τόνους ανασφάλειας μου και να γινόμουν ΓΟΗΣ όπως μου είπε και μια κυρία :)..


Τα όνειρα δεν βγαίνουν πάντα αληθινά..αλλά αν βγαίνανε πάντα θα σήμαινε οτί πάντα θα είχες αυτό που θέλεις και θα έπληττες..δεν θα είχες να κυνηγάς κάτι που τόσο πολύ θες να πραγματοποιήσεις..
Οπότε ίσως θα είναι καλύτερο να πραγματοποιήσεις μικρά όνειρα κάθε μέρα..το όνειρο του να τρως,του να βλέπεις να ξημερώνει και να νυχτώνει και του να εκφράζεσαι όπως ρε πούστη εσύ είσαι..ΕΣΥ!Να είσαι ο εαυτός σου γιατί η ζωή είναι τόσο μικρή που δεν προλαβαίνεις να γίνεις κάτι άλλο..μακάρι κάθε μέρα να έχουμε ένα καινούργιο όνειρο..

A pessimist is what an optimist calls a realist...

P.S. Αυτό το κείμενο είναι για όλους τους γόηδες και γόισσες...
P.S.1 6 Δεκεμβρίου..Αλέξης Γρηγορόπουλος..Memories..




1 σχόλιο:

  1. xmmm o x i alles anasfaleies:) vale to xeri mesa sto mualo s gt exei kollhseiiiiiii...<3 wraio post... to grapses, kairos na to kaneis k tropo zwhs!!!!!!!!!!!<3 Kurie mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή