Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Hmm

Συνεχίζοντας τα καμμένα ποστ, θα συνεχίζω να είμαι και να συμπεριφέρομαι σαν troll οπότε σας εκλιπαρώ να μου απαντήσετε σε αυτες τις απόψεις που θα παραθέσω παρακάτω . Νιώθω σαν τις συνταγές της Βέφας, οπότε παρουσιάζω(διάβαζε και μην αναρωτιέσαι ρε ζώο) , μερικά χαρακτηριστικά που μπορούν να φανερώσουν την ζωίλα κάποιου . Κάποια εμμετικά εκνευριστικά χαρακτηριστικά που με το που τα διακρίνεις ξεστομίζεις μια χριστοπαναγία από μέσα σου, ο εγκέφαλος σου αρχίζει να πονάει από τα νεύρα και σχηματίζεις διάφορες φαντασιώσεις στο μυαλό σου για το πως να κάνεις κάτι πολύ κακό σε αυτόν που κατέχει αυτά τα χαρακτηριστικά :
  1. Αμάξι(παλιά bmw,peugeot 107,fiat uno,lada,παπάκι και οτιδήποτε άλλο ακούγεται σε ακτίνα 2 τετραγώνων) με χρώμα μαύρο,ασημί και με neon και με σχέδια με φλογές που να γράφουν rally wrc , ω θεέ μου πραγματικά φέρε μου έναν τέτοιο μπρόστα μου να του γαμήσω τα άστρα!
  2. Άτομα που πηγαίνουν στη παραλία .(εξαιρείται το elvis και ο θερμαικός) . Νιώστε γαμώ την κωλοζωή σας . Η παραλία είναι παροικία βούρλων .
  3. Άτομο που έχει πάει πάνω από 4 φορές στο decadence. Φοράς σταράκια και energie ζώνη ε λάθος της φύσης ? Lsd φάση και παρέα με την χωρίστρα σου και τα υπέρμετρα χαζά μαλλιά σου χορεύετε το side sick?
  4. Άτομο που τολμάει να εμφανίζεται μπροστά μου με βαμμένες τούφες να γνωρίζει ότι από μέσα μου θα του ξεστομίζω κατάρες για να βγάει καρκίνο .
  5. Οκ το 5ο είναι συλλεκτικό επειδή πραγματικά το μισώ . Burberrila(ή όπως αλλιώς σκατά γράφεται) . Γαμώ το χωριό σου και την παναγία σου γιατί θες να μου αποδείξεις ότι μεγάλωσες σε ένα γαμημένο μπουρδελόσπιτο όπου σκοπός ζωής είναι να δίνεις 400ευρώ για ένα ηλίθιο ρούχο που έχει καφέ ρίγες. Κάθε φορά που το βλέπω μπροστά μου το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να πιάσω το κεφάλι σας και να το χτυπάω στο πεζοδρόμιο μέχρι να ματώσετε .
  6. Τεφατζής(τρελό combination και αν είναι και δαπίτης) . Για τον θεό ρε σαπιοκωλάκια στο πούτσο μας αν πήγαινες 900 χρόνια στίβο . Σου απαγορεύω να φοράς παντού αμάνικα γαμώ την λετσαρία σου.(εξαιρείται ο Νικόλας!) .
7. Άτομο που γράφει στο facebook του κάθε μέρα που θα πάει και τι κάνει τώρα . Ωπ ωπ ωπ !Διάβασε τα χείλη μου!Στον πούτσο μου γαρίφαλλα. Kάνε μου κιόλας και ένα poke να σου στείλω καμιά ελονοσία .
8. Άτομο που έχει τον γιακά του ψηλά . Put the fuckin shirtcoater down! Ψόφα ρε!


Οκ και από εδώ και στο εξής ελπίζω όταν βγαίνετε έξω να αναγνωρίζετε κατευθείαν ποιανού η μάνα γαμιέται :) !!

Phrase of the day : Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.

P.S.1 Μου την σπάει να με διαβάζουν σε αυτό το blog!

P.S.2

7 σχόλια:

  1. http://www.campussqueeze.com/post/69-Ways-Youre-A-Douchebag.aspx
    http://www.photopox.com/Images/Insults/1163955324-douchebag.jpg
    ta pio polla oswn eipes sthn agglikh ekdosh :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες τα ρε, γαμω το καγκουρομάνι που δέρνει αυτήν την πόλη. Να ψοφίσουν όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. psithika genika na paro ena oplo kai na skotoso ta 3/4 tou planiti.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3exases kati akoma

    tous........"mages"-"8a se valw kato na s alla3w ton ado3asto" tous fouskwtous p exoun ftia3ei swma me xapakia k to paizoun (sorry) gomenoi....


    h plath, 3erw gw, apo exw mexri thn 8ess:P
    k ena pisino 15 fores mikrotero ap thn plath....(k na foraei k thn kollhth asprh forma me to amaniko kokkino kollhto mplouzaki
    savvato vradu)
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. o nikolas file eksereite epeidi ki o idios sixenete tous tefatzides etsi? kai kirios sixenetai ekeinous tous gamimenous tous psilous pou pezoun mpasket ston ari etsi? sixexenetai omos kai tous allous pou den einai psilous, sixenetai kai tous alous pou den einai tefatzides sixenete... kai genika opoion vlepoume ston dromo einai ipopsifios gia na ton sixathoume kai na ton spasoume vgazontas olo mas to komplex!!! BASTARDOI GAMIMENOI ARXIDIA SKYLADES!!! GAMO TA LEFTA POU DEN EXETE ALLA KANETE OTI EXETE GIA NA PIDIKSETE MIA TSOULA ME MINI!!! (ego afous sixenomai file!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή