Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Live your myth..

Βλέποντας την εξεταστική να είναι στα τελευταία της και να περνάω αυτό το σάπιο-μπαχλαδιασμένο-πανελλήνιες εξετάσεις κλίμα δεν θα παραλείψω να περιγράψω το δικό μου φοιτητικό πρόγραμμα έτσι όπως διαμορφώνεται κατά την διάρκεια μιας εξεταστικής .(οποιαδήποτε αίσθηση αηδίας, λύπησης, καταννόησης δημιουργηθεί μετά την ανάγνωση του καλύτερα να μην αναφερθεί έτσι ώστε να μην νιώσω λάθος της φύσης..) :
Με κύρια προυπόθεση να μην έχει προηγηθεί κάποια έξοδος την προηγούμενη μέρα και την στοιχειώδη όρεξη για διάβασμα το schedule διαμορφώνεται ως εξής :
  • 9.00 πρώτο έναυσμα να σηκωθώ λόγω παραδοσιακών αλβανικών τραγουδιών από τους μάστορες που χτίζουν την διπλανή πολυκατοικία τα τελευταία 900 χρόνια.
  • 9.01 φυσικές απελευθερώσεις του ανθρώπου οι οποίες δεν χρειάζεται να αναφερθούν και διαρκούν το πολύ 1'
  • 9.02 προσπάθεια συγχρονισμού του σκελετού μου με το κεφάλι μου έτσι ώστε να προσπαθήσω να σηκωθώ σκεπτόμενος το αιώνιο ερώτημα (wtf?να κάτσω να κοιμηθώ και να τα γράψω όλα στα τέτοια μου ή να σηκωθώ και να παράγω γνώση)
  • 9.30 η δεύτερη απόπειρα να σηκωθώ γιατί μόλις θυμήθηκα ότι κάθε μέρα έχω ρυθμίσει να χτυπάει το ξυπνητήρι του κινητού μου(υπό τον ήχο της δολοφονίας του μίκρου santikai ο οποίος λέει τα κάλαντα στο alter)
  • 9.45 ώρα για thrash tv με μπόλικες επιλογές, βιάζοντας το στομάχι μου και τρώγοντας ότι βρω μπροστά μου(από cornflakes μέχρι φασιανό με μουστάρδα)
  • 10.30 αψηφάμε τέλειο καιρό ο οποίος μας φώναζει να απολαύσουμε ύπνο και προτιμάμε διάβασμα έχοντας ως πρώτο στόχο να κλείσουμε 2ωρο διάβασμα πριν καταλήξουμε μπροστά στον υπολογιστή να διαβάζουμε blogs,να facebookaroume και να παιζουμε dota(βλ.προηγουμενο post) .
  • 13.00 έχοντας κλείσει 2ωρο και έχοντας διώξει κάθε τυχόν ενοχή από μέσα μας ότι δεν διαβάζουμε και όντας τόσο ικανοποιημένοι λες και ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν transformers στη γη, χτυπάμε διάλειμμα το οποίο αποτελείται από όλα τα παραπάνω που προείπα
  • 14.00 η κρίσιμη ώρα της ημέρας(αφού έχουμε ταίσει γάτο) .Δίλημμα ανάμεσα σε επιλογή καφέ στην πόλη(αγαπητέ αναγνώστη το ξέρω ότι θα διάλεγες απευθείας αυτό αλλά δεν χρειάζεται να μου το χτυπάς συνέχεια) ή συνέχιση διαβάσματος(hmm not!)
  • 14.05 επιτέλους πρέπει να κάνω μπάνιο και να σταματήσω να ακούω για τριακοστή φορά σήμερα το Angel-The Quest Project και να πάρω μια απόφαση . Διάβασμα η επιλογή!
  • 16.30 εντάξει μετά το δεύτερο 2ωρο λέω να μην επιχειρήσω να εκφυλλίσω εντελώς τα φοιτητικά μου ιδεώδη και να σταματήσω εδώ με ένα διάλειμμα.
  • 16.40 εξόρμηση στο ψυγείο
  • 17.00 δεν ξεχνάμε να διαβάσουμε το όμορφο μας βιβλίο "τα όνειρα του Αινστάιν" του Alan Lightman το οποίο μας υπενθυμίζει πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο χρόνος στη ζωή μας .Το προτιμάμε σαν διάλειμμα .
  • 18.00 κατάβαση προς κέντρο με μονίμως άπλυτο punto παρέα με republic(κατά προτίμηση) ή thrash radio . Pasta flora we are coming!Large διάλειμμα!
  • 21.00 θυμάμαι πως έχω κάτι γονείς στο σπίτι που μένω και πως κάποτε πρέπει να με δούνε . Κάτι σιχαμερές τύψεις μας κυνηγάνε και ρίχνουμε λίγο ακόμα διάβασμα..
  • 23.00 διάλειμμα..Καληνύχτες..

Όπως καταλάβατε τώρα βρίσκομαι στο τελευταίο στάδιο του προγράμματος το οποίο είναι...διάλειμμα..

P.S.αγνοήστε πόσες φορές αναφέρθηκε η λέξη "διάλειμμα" . Εξάλλου η ζωή ένα διάλειμμα είναι..

P.S.1 Я знаю русский :) ..Περάσαμε!

P.S.3 Phrase of the day :Never do anything against conscience even if the state demands it.

P.S.3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου